Кращі підписки в Instagram для тих, хто зачарований космосом

Якщо і є десь порятунок від одноманітності повсякденному житті, так це в космосі. Він змушує застигати в подиві, захоплює уяву своєю нескінченністю і сюрреалістичними образами. У міру того як розвивається астрофізика і суміжні галузі науки, відкриваються все нові космічні таємниці. Будь то рідкісні астрономічні події, відкриття екзопланет, на яких може бути життя, або ж підтвердження гіпотези про існування гравітаційних хвиль, які пронизують просторово-часової континуум, - кожен день ми дізнаємося про космос щось новеньке.

Кращий спосіб бути в курсі подій для тих, хто цікавиться космосом і всім, що з ним пов'язано, - це Instagram. Тут є кілька каналів, на які варто підписатися, навіть якщо ви просто любите гарні фотографії зоряного неба.

Джерело: New Statesman

Фото опубліковано SpaceX (@spacex)

1. SpaceX (@spacex)

Аерокосмічна компанія SpaceX розробляє літальні апарати і ракети багаторазового використання, розраховуючи, що її технології дозволять один раз поширити людське життя і на інші планети. Компанія, яку очолює американський бізнесмен-новатор Елон Маск, сподівається колонізувати Марс. На фото - горіння другого ступеня ракети Falcon 9, яку компанія запустила в травні.

Фото опубліковано International Space Station (@iss)

2. Міжнародна космічна станція (@iss)

Міжнародна космічна станція (МКС) - населений штучний супутник Землі, який робить близько 16 обертів навколо нашої планети за добу, - має офіційний Instagram, де можна подивитися, як все влаштовано зсередини, а також побачити вражаючі фотографії Землі з орбіти.

Фото опубліковано Tim Peake (@astro_timpeake)

3. Тім Пік (@astro_timpeake)

Британський астронавт Тім Пік повертається з МКС 18 червня. Поки він був на орбітальній вахті, він викладав в свій офіційний Instagram фотографії Землі, зроблені на камеру Nikon D4 з космосу. На його сторінці можна знайти знімки узбережжя Мозамбіку, острова Ванкувер і найвіддаленіших куточків Тихого океану.

Фото опубліковано Scott Kelly (@stationcdrkelly)

4. Скотт Келлі (@stationcdrkelly)

Скотт Келлі - інженер і американський астронавт в запасі, який не так давно провів цілий рік, командуючи МКС. Він пролетів понад 230 мільйонів кілометрів навколо земної кулі. Якщо перегорнути його стрічку в Instagram, можна побачити, наскільки глибокий досвід і враження він отримав, будучи в космосі. У нього також є дивовижні знімки північного сяйва.

Фото опубліковано NASA Goddard (@nasagoddard)

5. NASA Goddard (@nasagoddard)

Центр космічних польотів Годдарда був найпершим таким центром у NASA. Він найбільший серед подібних. Ця сторінка в Instagram служить свого роду вітриною всього, над чим працює NASA. Тут можна знайти знімки того, як будувався космічний телескоп Джеймса Вебба, комп'ютерну графіку надмасивних чорних дір і чіткі зображення далеких галактик, зроблені телескопом Хаббла.

Фото опубліковано Роскосмос / Roscosmos (@roscosmosofficial)

6. Роскосмос (@roscosmosofficial)

Роскосмос - це Федеральне космічне агентство Росії, яке традиційно знаходиться в центрі майже всіх подій, пов'язаних з космосом. Воно займається обслуговуванням і розвитком МКС, а також працює над власними дослідними проектами, в тому числі над роботизованою місією на одну з марсіанських місяців.

Фото опубліковано NASA (@nasa)

7. NASA (@nasa)

Протягом багатьох років Аерокосмічне агентство США - NASA - було в авангарді дослідження космосу, і його сторінка в Instagram, у якій вже 12,8 мільйона передплатників, зайвий раз це підтверджує. Тут можна знайти самі дивовижні знімки космосу, далеких сузір'їв, а також земної поверхні з орбіти.