Новорічні канікули 2010 року від США до самих до окраїн

Михайло Архипов, один з найцікавіших фотоблоггеров, дуже багато подорожує. Новий 2010 рік він зустрів в США, завдяки чому ви можете подивитися цей фотозвіт. (Увага - авторська лексика і орфографія збережені).

(Всього 43 фото)

Джерело: ЖЖурнал River Pilgrim

Неодноразово помічав за собою, що я людина крайнощів. Якщо, наприклад, раніше я не уявляв як можна опівночі з 31 грудня на 1 січня зустрічати в будь-якому іншому місці як ні за святковому столом, в обнімку з літровим кухлем шампанського, то тепер не розумію як взагалі можна так зустрічати новий рік за столом , нехай і святковим.
Уже другий новий рік ми зустрічаємо в дорозі. Це пізнавально і цікаво і дозволяє економити на сервіровці святкового столу, але розоряє на дорожніх витратах, якщо забиратися далеко. А близько і не виходить. 2009 рік ми зустрічали в Стамбулі, під час набору літаком висоти. 2010 уже трохи подалі, вже за межами літака, на землі.

1. Отже, завантажившись 31 грудня, трохи пізніше полудня в літак компанії "Delta" ...

2 ... ми до початку дванадцятої ночі, все по тому ж московським часом, дісталися до ...

3. У Новий рік в НЙ все більш культурно та цивільно, по крайней мере в центрі. Об'єднує лише одне. Це кількість сміття, як у прямому так і переносному, читай - правоохоронному, сенсі, на одиницю гуляють.

4. Втім, справедливості заради, варто відзначити, що без трешу і чаду жодне свято не обходиться і НЙ тут не виняток, але про це пізніше і докладніше в окремому пості. А поки що ось, настав ...

5. Ранок 1 січня ми почали рано, аж о 8 годині, вважаючи що при цьому зможемо уникнути натовпів туристів на основних турместах. На жаль, ми були в НЙ перший раз і програма огляду міста була нудна для вже добре пізнали це місто. Втім, приїжджає перший раз в Москву теж їде ближче до Кремля, а не в якусь капотного. Так що ранок ми зустріли тут:

6. Потім поспілкувалися з місцевими жителями в якомусь парку

7. потім пройшлися вздовж улюблених туристичних місць

8. помилувалися забудовою міста. Все ж хмарочоси в НЙ виглядають настільки органічно і красиво, що очі радіють. Нехай тут немає футуристичних форм і розмірів як в Дубаї, але привабливості вони від цього не втрачають.

9. Потім пройшлися ще й ще. Як птахів восени на південь, нас манило до себе узбережжі, звідки на поромі ми вирушили в невелике плавання по Гудзону.

10. Ну а ми тим часом сказали НЙ покладені слова і махнувши срібним йому крилом ...

11. вирушили у Флорідщіну, місто-курорт Майямі.

12. Сонце! Блакитне небо! Океан! Кораблі! Вже за це можна полюбити це місце, навіть перебуваючи в ньому транзитом.

13. Час поїздки з одного порту (авіа) до іншого (морського) і ось ми у мети. На цьому 11-ти палубному лайнері з хрентиегоправільнопроізнесешьназваніемдажестрідцатпервуогораза ZUIDERDAM ми продовжимо новорічні свята. Отже, час 17 за місцевим, шватовие віддані, Пакс завантаженість, можна їхати!

14. Перша зупинка в маршруті круїзу - Багамські острови. Точніше один з островів. Думаю, що тут довгих і просторових коментарів не треба: фото говорить саме за себе:

15. Купувались, позасмагали - поїхали далі. День другий. А ви були та Таїті? Я теж немає, але у Гаїті ми були.

16. Другий день круїзу ходової, і дозволяє туристам підлікувати перші опіки від багамсько-карибського засмаги і трохи краще узучіть лайнер. Основна категорія пасажирів на нашому «зайчики» - американці. Середній вік - від 60-ти і страше. 25% - з обмеженими можливостями, ще 10 з кардіостимуляторами напереваги, тому ергономіка на лайнері дуже важлива. Але все як один радіють подорожі. Навіть завидно. Наші пенсіонери в більшості своїй якщо і подорожують то не так довго: зазвичай з однієї точки до іншої, але тільки в одну сторону.

17. Ми тим часом палимо по просторах Карибського моря, однойменних піратів не спостерігається, розважаємося наглядом навколишньої природи. Природа радує як може.

18. Наступний день і чергова стоянка. Знайомтеся - Аруба. Острів в складі Малих Антильських островів на півдні Карибського моря біля узбережжя Венесуели. Спека, зіркові готелі, пустельні засмічені територіями і невеликий сіті-центр посеред одноповерхової сумній забудови. Природа крайнеразнобразна: від нудних кактусових прерій в центрі острова

19. До хвилююче-палючого прибою на узбережжі. При +38 прибій це те що потрібно!

20. Наступна зупинка - острів

21. Тут переробляють нафту, женуть лікер "Блю Кюрасао", на набережній можна випити холодного голландського пива російського розливу з Калуги (ТМ "Грольш"), та й будиночки в Віллемстад пофарбовані в більш райдужні кольори, ніж в Ораньєстаді, столиці вищезгаданої Аруби.

22. Що робити другий день поспіль на борту, якщо весь лайнер вже вивчений? Та багато чого. Завдяки відсутності туристів - вони як морські котики розляглися на лежаках уздовж внутрішнього басейну всередині судна (на вулиці-то під 40 знову) - весь корабель в нашому розпорядженні. Басейн, загараніе, бар, басейн, баскетбол, футбол, бар, обід, спати, повторити першу частину перед вечерею. І так цілий день. від світанку

23 ... до заходу.

24. Втім, відпочинок нам пішов на користь. Бо слеющій день у нас видався дуже складним, як у Христофора Колумба. Правда, він лише відкривав Америку, а ми її перетинали. Вибрали найвужче місце - Панамський перешийок. Дивіться: ось тут і далі Центральна і Північна Америки

25. А тут уже Південна.

26. Так як ми були на борту, то наш шлях лежав через Панамський канал.

27. Спочатку відразу три шлюзи цього каналу ми пройшли верхи на круїзному палубному лайнері. Зверху-то видно все!

28. Потім пересіли на місцевий паром і продовжили шлях на ньому. Враження тут вже інші. До води не ... дцвать метрів як на теплоході, а руку простягнути.

29. Шлюзування в одному з тихоокеанських шлюзів. Вид можна сказати "з води" на корму морського автопарома.

30. Пройшовши через годинник cемь в цілому весь канал, тобто розрізавши Америку від Атлантики до Тихого океану, ми з почуттям, що не дарма з'їздили повернулися назад на теплохід, через столицю Панами Панаму, дуже схожу на Дубай.

31. Наступний день шляху. Це Коста-Ріко, яку не треба плутати з Пуерто-Ріко, інакше місцеве населення дуже ображається. Хоча ці країни дуже схожі не тільки тим, що обидві знаходяться під впливом Піндос, а й своєю бананово-ананасною специфікою. Правда перша більш орієнтована на туризм, при чому на екологічну його складову. Туристів завантажили на поїзд і повезли по лісах, де легко можна проводити змагання зі спортивного орієнтування.

32. подивитися на життя корінних мешканців цих регіонів

33.

34 ... прокотили через річки, уздовж океану ...

35 ... повз бананоперерабивающіх заводів ...

36 ... і повернули назад в порт. На фото - лайнер AMSTERDAM. Він здійснює кругосвітні морські круїзи через Південну півкулю. Тривалість його - 110 днів. Вартість від 21 тисяч доларів. Це другий день його круїзу. Йому ще належить 109 днів плавання, а нам всього лише два. Обережно, двері зачиняються трап забирається, наступна зупинка Майямі.

37. Наступні два дні були знову перегінними. Тобто прощайте скелясті гори і так далі. Перший день був геть зіпсований негодою. Штормило, хвиля більше 6 метрів. Теплохід нагадував гойдалки. Частина пасажирів відлежувалася, інші, судячи з змарнілим і сумним особам, просмикувалися якимось філософським роздумам.

38. Наступного ранку, ми точно також як співав Юрій Візбор, "... ми вийшли із зони циклону, з зграї штормів і дощів ...". Погода була тиха, вода спокійна. Продовжуючи думку Візбора "... циклон пішов на сушу, залишивши пейзаж на столі ...". А ось в останньому слові поправлю. На столі якщо він чого і залишив у деяких пасажирів, то офіціанти прибрали. А у нас циклон залишив ось такий узор на склі двері 3-й палуби.

39. Море було таким милим і ласкавим, Куба була поруч, Флорида подалі. Але час круїзу добігало кінця.

40. На ранок десятого дня ми прокинулися, вийшли на палубу і виявили себе в Майямі. Було дуже холодно - близько 10 градусів за Цельсієм. Що було за Фаренгейтом так взагалі страшно уявити. Глобальне потепління - це вам не жарти. У парках Флориди мерзли і падали обмерзлі тушки Ягуа ...

41. Отже, прибувши знову в НЙ, і отримавши маленький, але не приємний презент від Transportation Security Administration у вигляді розкритого багажу, ми занурилися в холод міста великого яблука, як звуть його деякі за форму обрисів міста, або міста великий дупи як звуть його інші деякі, але в загальному і ті і інші праві.

42. На вранці ми прокинулися в Москві. Дізнаєтеся вулиці дорогою столиці?

43. Але тим не менше ми дісталися до JFK, де затарившись сувенірами стали чекати московського рейсу. У літаку нам попалися чудові попутники. Ми сиділи в центральному девятіместном ряду, на трехместке, і сусіда не було, що позволялло перетворити наші місця в подобу Ферст-класу, правда ноги було нікуди витягнути.