Рівнодення на Сатурні

Перебуваючи на відстані 1,5 мільярда км. від Землі, наш нинішній спостерігач за Сатурном - космічний апарат "Кассіні" надав знімки рівнодення на Сатурні. Під час рівнодення сонячні промені кидали довгі тіні на кільця Сатурна, створюючи надзвичайні образи космосу. "Кассіні" продовжує працювати на орбіті Сатурна і виконувати місію під назвою "Кассіні Рівнодення", яка триватиме до вересня 2010 року. Винесено на розгляд нову пропозицію, в якому розглядається варіант - залишити "Кассіні" на орбіті до 2017 року, продовжуючи стежити за кільцями Сатурна до 15 вересня 2017 року.

1. Нахил 20% до кілець Сатурна. Камера, встановлена ​​на "Кассіні", 75 раз зняла Сатурн, його кільця і ​​кілька його супутників, через півтора дня після рівнодення, коли сонячний диск точно по екватору закрив частину планети. Фотографії були зроблені 12 серпня 2009 року, приблизно на відстані 847,000 км. від Сатурна. (NASA / JPL / Space Science Institute)

2. Серія фотографій Януса - самого маленького супутника Сатурна, на яких видно як смуги світла і тіні проходять по його поверхні. Янус ховається в тіні кілець Сатурна і лише іноді освітлюється смугами сонячного світла, що пробивається крізь кільця. Фотографії зроблені 29 серпня 2009 року. (NASA / JPL / Space Science Institute)

3. Камера на "Кассіні" відобразила цю фотографію тьмяно освітленого Титана - найбільшого супутника Сатурна, 7 травня 2009 року, коли планета затьмарила свій супутник. Освітлена частина Титана повернута в бік Сатурна. У тіні Сатурна південну півкулю Титана висвітлюється 2-мя джерелами: сонячними променями, що пробиваються крізь кільця планети і заломленим сонячним світлом. Зображення зірок на цій фотографії змазано через витримки в 560 секунд, зроблена спеціально для того, щоб вловити відблиск на Титані. (NASA / JPL / Space Science Institute)

4. Супутник Прометей і його безпосередня близькість до шостого до кільця Сатурна. Прометей періодично підходить до шостого кільцю, створюючи сяйво. Фотографія була зроблена приблизно з відстані в 950,000 км. від Сатурна. (NASA / JPL / Space Science Institute)

5. "Кассіні" сфотографував кратер на супутнику Янус. Південний полюс розташувався на кордоні світла і тіні на поверхні супутника. Ця фотографія була зроблена приблизно з відстані в 98,000 км. від Януса 26 липня 2009 року. (NASA / JPL / Space Science Institute)

6. Промені світла проникають на Сатурн і його кільця різними шляхами, що в результаті створює такий незабутній вид. На цьому знімку видно неосвітлену (північну) сторону кілець, а вгорі ми можемо спостерігати нічну сторону Сатурна. Сонячне світло відбивається від кілець і висвітлює південну півкулю планети, на фотографії ми бачимо це як жовто-помаранчеве кільце. Північна півкуля, в лівому верхньому кутку фотографії, тьмяно освітлене променями, що пробиваються крізь кільця. Тінь від планети падає поперек кілець, але світло, що відбивається від південної півкулі, фоном висвітлює 3 кільце Сатурна, і дозволяє бачити їхні силуети. (NASA / JPL / Space Science Institute)

7. Фотографія супутника Сатурна Тетиса і кратерів на ньому, знята "Кассіні" 14 жовтня 2009 року. (NASA / JPL / Space Science Institute)

8. Зубчасті тіні простягаються уздовж вертикальних структур кілець, створених супутником Дафнісом, яскрава пляма (8 км.), Яскрава пляма кидає тінь зліва від центру фотографії. Супутник йде по похилій орбіті, і його гравітація порушує орбіту 1 кільця і ​​створює хвилі, а також розташовані поза площиною орбіти компоненти. Це можна побачити тільки за кілька місяців до і після рівнодення, яке трапляється тільки раз в 15 земних років. Ця фотографія була зроблена "Кассіні" 26 червня 2009 року за відстані 823,000 км. від Дафніса. (NASA / JPL / Space Science Institute)

9. Вид хвиль, що з'явилися через супутника Дафнис, на 1-му кільці Сатурна з іншого ракурсу. Фотографія була зроблена 11 липня 2009 з відстані в 496,000 км. від Дафніса. (NASA / JPL / Space Science Institute)

10. Форма крупним планом поверхні найбільшого супутника Сатурна Рея. Фотографія зроблена 13 жовтня 2009 року, коли "Кассіні" проходив повз Рея. (NASA / JPL / Space Science Institute)

11. Гравітаційна сила Прометея (86 км.) Іноді створює на 6 кільці довгі шлейфи. З цього ракурсу нам видно неосвітлена сторона кільця. Фотографія була зроблена 26 травня 2009 року зі відстані в 922,000 км. від Сатурна. (NASA / JPL / Space Science Institute)

12. Незвичайна тінь супутника падає на кільця Сатурна. Тінь падає на неосвітлену сторону кілець Сатурна. Тінь з'являється через відбивається сонячного світла і мінливою прозорості кілець. (NASA / JPL / Space Science Institute)

13. Два джерела світла висвітлюють поверхню супутника Енцелад. Справа на знімку сонячне світло висвітлює протилежну від Сатурна сторону супутника. Світло, що виходить від Сатурна слабо висвітлює повернену до планети сторону супутника. Поверхня супутника поцяткована тріщинами, западинами і гірськими хребтами. Північ знаходиться на верхівці супутника (504 км.). Фотографія була зроблена 26 липня 2009 року на відстані 199,000 км. від Енцелада. (NASA / JPL / Space Science Institute)

14. Тінь від супутника Сатурна Мимаса впала на кільця планети і явно видно на динної фотографії, зробленої "Кассіні" під час рівнодення в серпні 2009 року. Під час зйомки використовувалися зелені, червоні і блакитні спектральні фільтри, щоб домогтися натурального кольору. Знімок був зроблений 8 квітня 2009 року з відстані 1.1 мільйонів км. від Сатурна. (NASA / JPL / Space Science Institute)

15. "Кассіні" зробив фотографію крихітної частинки на другому кільці Сатурна 26 липня 2009 року. Цей об'єкт, що знаходиться в 480 км. від краю другого кільця був знайдений завдяки своїй тіні, яка простягалася на 41 км. поперек кільця. Довжина тіні імовірно дає зрозуміти розмір об'єкта - 200 м. Якщо об'єкт буде продовжувати рух по орбіті разом з частинками кільця, що мабуть і станеться, то його розмір цілком може доходити до 400 м. В ширину. (NASA / JPL / Space Science Institute) #

16. "Кассіні" повернуть до північній стороні супутника Титан і нам чітко видно день і ніч в північній півкулі. Північний полюс Титана обертається на 23 градуси вліво і лежить на кордоні світла і тіні на поверхні планети. Під час зйомки використовувалися зелені, червоні і блакитні спектральні фільтри, щоб домогтися натурального кольору Титана (5,150 км.). Фотографія була зроблена 6 червня 2009 року за відстані 194,000 км. від Титана. Масштаб зображення дорівнює 11 км. на піксель. (NASA / JPL / Space Science Institute)

17. На цій фотографії, зробленій "Кассіні" 13 жовтня 2009 року, в променях сонячного світла видно крихітні крижані частинки, які відкололися від поверхні супутника Енцелада. (NASA / JPL / Space Science Institute)

18. Велика тінь від найбільшого супутника Сатурна Титана падає на планету в правому нижньому кутку даного знімка, зробленого в серпні 2009 року відразу після рівнодення на Сатурні. Силует Сатурна перетримав на цій фотографії, пов'язано це з тим, що необхідно було використовувати довгу витримку, щоб можна було побачити ледь освітлені кільця. Кільця Сатурна від 10 до 100 м. Відкидають вузьку тінь на планету. Фотографія була зроблена 19 серпня 2009 на відстані 2.3 мільйона км. від Сатурна. (NASA / JPL / Space Science Institute)

19. На фотографії, зробленій 17 жовтня 2009 року, видно, як супутник Тетіс проходить повз "Кассіні" і іншого більшого супутника Титана. (NASA / JPL / Space Science Institute)

20. "Кассіні" знаходиться поруч з другим кільцем Сатурна. Скрембліроване зображення зовнішньої кромки кільця пов'язано зі скупченням частинок усередині нього під дією гравітації. Ця фотографія була зроблена 10 липня 2009 року на відстані 320,000 км. від Сатурна. (NASA / JPL / Space Science Institute)

21. Ця анімована серія фотографій 6-го кільця Сатурна була зроблена "Кассіні" 10 червня 2009 року. Супутники Прометей (всередині) і Пандора (зовні) проходять повз, поперемінно згладжуючи і порушуючи частки, які утворюють кільце. У міру того, як кільце обертається, ми можемо спостерігати вузли, петлі, хвилі і розриви. (NASA / JPL / Space Science Institute)

22. Тінь від супутника Мімас ковзнула по кільцях Сатурна і самій планеті. НА фотографії її можна побачити як тонку лінію під тінню кілець на планеті. На цьому знімку кільця занадто темні, щоб їх можна було легко розгледіти. Фотографія зроблена при використанні зелених, червоних і блакитних спектральних фільтрів, щоб передати натуральний колір цього видовища. Фотографія зроблений 30 квітня 2009 року зі відстані в 1.4 мільйона км. від Сатурна. (NASA / JPL / Space Science Institute)

23. Великий супутник Сатурна Тетіс з'являється перед кільцями Сатурна 16 жовтня 2009 року. Прямо над Тетіс можна побачити далекого краю кілець, що пропадають за темною стороною Сатурна. (NASA / JPL / Space Science Institute)

P.S. Шановні читачі! Якщо ви помітите якісь неточності в перекладі, будь ласка, напишіть про це в коментарях. Заздалегідь дякую!